Kontakt z nami
Uzupełnij formularz
Wpisz swoje dane i temat w jakim się z nami skontaktujesz. Odezwiemy się do Ciebie tak szybko, jak tylko będzie to możliwe.
Wpisz swoje dane i temat w jakim się z nami skontaktujesz. Odezwiemy się do Ciebie tak szybko, jak tylko będzie to możliwe.
Chcesz podjąć z nami współpracę, albo chcesz dowiedzieć się więcej przed złożeniem zamówienia?
Zgłoś się do nas w najwygodniejszy dla Ciebie sposób.
Milicon, Piotr Remiszewski,
Leśna 49,
05-126, Wólka Radzymińska
FAQ
Nie, wszystkie produkty objęte koncesją są sprzedawane osobom/podmiotom posiadającym stosowne zezwolenie lub zaświadczenie uprawniające do nabycia takiego produktu, które należy przedłożyć wraz z dokumentem tożsamości podczas osobistego odbioru broni czy innych koncesjonowanych produktów.
Broń palna i inne produkty, które są dostępne na naszej stronie widnieją w celach informacyjnych i należy każdorazowo potwierdzić dostępność telefonicznie lub mailowo. Na odbiór broni umawiamy się indywidualnie, telefonicznie lub mailowo.
Tak, w naszym sklepie można dokonać zakupów ratalnych za pośrednictwem naszego partnera, czyli INBANK. W przypadku chęci zakupu broni palnej w systemie ratalnym prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy. Jeżeli chodzi o zakup produktów niekoncesjonowanych, stosowny link do banku znajduje się na naszej stronie w karcie produktu.
Tak, wszystkie produkty, które posiadamy w ofercie są oryginalne, importowane bezpośrednio od producentów lub od autoryzowanych dystrybutorów. Nie handlujemy podrobionymi produktami.
Tak, posiadamy egzemplarze testowe wybranych modeli broni palnej z naszej oferty i organizujemy cyklicznie pokazy i testy tej broni dla naszych obecnych oraz przyszłych Klientów.
Tak, mamy w naszym sklepie programy rabatowe dla stałych Klientów, Weteranów oraz służb mundurowych. Skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo, aby uzyskać szczegóły dotyczące tej kwestii.
Tak, przyjmujemy zamówienia i rezerwacje na broń palną drogą mailową na adres tm@milicon.eu. Szczegóły dotyczące czasu realizacji oraz dostępności są uzgadniane indywidualnie w zależności od marki i producenta.
Nie, broń palną z naszej oferty możesz odebrać osobiście w siedzibie naszej firmy lub dokonać jej zakupu u jednego z naszych Partnerów Handlowych na terenie Polski (w celu uzyskania szczegółowych informacji odnośnie punktów sprzedaży, prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy – stale rozbudowujemy sieć naszej sprzedaży).
Nie, nie prowadzimy sklepu stacjonarnego w odniesieniu do produktów niekoncesjonowanych i ich sprzedaż odbywa się tylko i wyłącznie za pośrednictwem strony internetowej naszego sklepu MILICON.PL
Tak, wszelkie zwroty i reklamacje zakupionych produktów odbywają się u nas w oparciu o obowiązujące w Polsce przepisy. W celu uzgodnienia szczegółów zwrotu, prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.
Nie, aktualnie, w naszej ofercie nie mamy amunicji.
check_circle
check_circle