Kontakt z nami

Uzupełnij formularz

Wpisz swoje dane i temat w jakim się z nami skontaktujesz. Odezwiemy się do Ciebie tak szybko, jak tylko będzie to możliwe.

Masz pytania dotyczące produktów?

Chcesz podjąć z nami współpracę, albo chcesz dowiedzieć się więcej przed złożeniem zamówienia?

Zgłoś się do nas w najwygodniejszy dla Ciebie sposób.

Napisz do nas:
Zadzwoń do nas:
Listownie:

Milicon, Piotr Remiszewski,

Leśna 49,

05-126, Wólka Radzymińska

FAQ

Najczęściej
zadawane pytania

Czy mogę kupić broń palną za pośrednictwem sklepu internetowego i dany egzemplarz będzie do mnie wysłany?

 

Nie, wszystkie produkty objęte koncesją są sprzedawane osobom/podmiotom posiadającym stosowne zezwolenie lub zaświadczenie uprawniające do nabycia takiego produktu, które należy przedłożyć wraz z dokumentem tożsamości podczas osobistego odbioru broni czy innych koncesjonowanych produktów.

Broń palna i inne produkty, które są dostępne na naszej stronie widnieją w celach informacyjnych i należy każdorazowo potwierdzić dostępność telefonicznie lub mailowo. Na odbiór broni umawiamy się indywidualnie, telefonicznie lub mailowo.

Czy mogę kupić broń i akcesoria na raty?

Tak, w naszym sklepie można dokonać zakupów ratalnych za pośrednictwem naszego partnera, czyli INBANK. W przypadku chęci zakupu broni palnej w systemie ratalnym prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy. Jeżeli chodzi o zakup produktów niekoncesjonowanych, stosowny link do banku znajduje się na naszej stronie w karcie produktu.

Czy sprzedawane przez Was produkty są oryginalne?

Tak, wszystkie produkty, które posiadamy w ofercie są oryginalne, importowane bezpośrednio od producentów lub od autoryzowanych dystrybutorów. Nie handlujemy podrobionymi produktami.

Czy mogę przetestować broń palną z Waszej oferty przed zakupem?

Tak, posiadamy egzemplarze testowe wybranych modeli broni palnej z naszej oferty i organizujemy cyklicznie pokazy i testy tej broni dla naszych obecnych oraz przyszłych Klientów.

Czy mogę liczyć na rabat w waszym sklepie?

Tak, mamy w naszym sklepie programy rabatowe dla stałych Klientów, Weteranów oraz służb mundurowych. Skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo, aby uzyskać szczegóły dotyczące tej kwestii.

Czy mogę dokonać zamówienia/rezerwacji broni palnej?

Tak, przyjmujemy zamówienia i rezerwacje na broń palną drogą mailową na adres tm@milicon.eu. Szczegóły dotyczące czasu realizacji oraz dostępności są uzgadniane indywidualnie w zależności od marki i producenta.

Czy dowozicie broń palną?

Nie, broń palną z naszej oferty możesz odebrać osobiście w siedzibie naszej firmy lub dokonać jej zakupu u jednego z naszych Partnerów Handlowych na terenie Polski (w celu uzyskania szczegółowych informacji odnośnie punktów sprzedaży, prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy – stale rozbudowujemy sieć naszej sprzedaży).

Czy mogę odebrać akcesoria i inne niekoncesjonowane produkty osobiście?

Nie, nie prowadzimy sklepu stacjonarnego w odniesieniu do produktów niekoncesjonowanych i ich sprzedaż odbywa się tylko i wyłącznie za pośrednictwem strony internetowej naszego sklepu MILICON.PL

Czy mogę dokonać zwrotu zakupionego towaru?

Tak, wszelkie zwroty i reklamacje zakupionych produktów odbywają się u nas w oparciu o obowiązujące w Polsce przepisy. W celu uzgodnienia szczegółów zwrotu, prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.

Czy mogę kupić u Was amunicje do broni?

Nie, aktualnie, w naszej ofercie nie mamy amunicji.